Campagnestijl Onderneem't

van vignet, naar shopspotter


Onderneem 't is voor mij een belangrijk project geweest. Het is geen recent werk, maar voor mij wel een eerste grote klus. Ik was net gestart met StudioSpijker en deed samen Mathilde Lubbers mee aan de uitgeschreven pitch. Het ging om een project dat startende en bestaande ondernemers in de Groningse wijken Korrewegwijk, De Hoogte en het Ebbingekwartier ondersteund in de vorm van begeleiding en/of het verlenen van een microkrediet. Samen met Noorderlings Communicatie bedachten we 'Onderneem't en wonnen we de Pitch. Samen hebben we alle communicatiemiddelen vormgegeven en begeleid; van projecthuisstijl tot posters in de wijk, filmpjes en een wijkwebsite. De shopspotter -een kaart met alle leuke shops van de drie buurten met daarin verrassend divers aanbod van leuke shops -, was een van de geslaagde activiteiten van Onderneem 't. 

Onderneem 't was een initiatief van Ministerie van Economische Zaken, Provincie Groningen, Gemeente Groningen, Kamer van Koophandel, NOM, Lefier, Advisorgroep en Mooi blijven wonen. Tegenwoordig is Onderneem 't (ikonderneemhet.nl) een digitaal ondernemersplatform voor provincie Groningen. 

 

terug naar overzicht

Nieuwsgierig?

Maak kennis met StudioSpijker!